Lika a love letter

Att bli Mamma var det absolut bästa som kunde hända mig och oavsett vad som händer i livet kommer det alltid vara min högsta prioritet. Tyvärr är det så att livet inte alltid är så färgsprakande vackert som jag vill måla upp det i mina fantasier och nu när det varit tufft det senaste året har det inte varit helt enkelt att njuta av de fina stunderna i livet. Jag har en helt underbar liten dotter på snart 5 år som redan håller på att växa upp till en fantastik tjej och jag vill inte missa en sekund, de växer upp så fasansfullt fort att det verkligen gäller att ta tillvara på varenda litet ögonblick.Häromdagen fick jag se min dotter förklara att det faktiskt inte spelar någon roll vem man blir kär i, att det är okej att bli kär i en kille lika gärna som i en tjej och oavsett vilken färg eller vilka kläder man har
 
I just den stunden såg jag nog inte hur otroligt fint det är men nu i efterhand är det svårt att missa och jag skulle inte kunna vara stoltare. Jag vet att mitt barn kommer växa upp till en underbar människa och det är det allra viktigaste för mig, nu ska jobba med att njuta av alla de små fina ögonblick hon ger och fortsätta göra mitt yttersta i rollen som mamma. Vi kan inte styra över vad som händer i livet, det enda jag kan styra över är mig själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback