onsdag

 Det här med att välja ämne till examensarbetet är ju inte direkt det lättaste jag gjort.. vi har ännu inte hittat något som känns helt rätt vilket är otroligt frustrerande då det känns som att vi skulle behövt komma igång redan. Men jaja, får väl hoppas att det kommer snart. Idag har jag istället börjat kolla igenom föreläsningarna och beställt alla böcker. Hann även med att luncha med chrille och nu tänkte jag gå iväg och hämta lisan lite tidigare från dagis. En ganska så bra dag med andra ord!

 
 

Kommentarer
Elsa säger:

Hej! Vilken fin blogg du har! Skulle bli så sjukt glad om du kollade och kanske till och med kommenterade lite på min också? :)<3

2014-01-22 | 15:51:18
Bloggadress: http://www.elsamohras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback