up and running

Igår var det fullt upp med opponering och presentation av grupparbetet i marknadsföring, trots att jag alltid envisas med att få lite småpanik när jag väl står där framme och ska prata så gick det ganska bra. Hade inte förberett mig speciellt väl men jag känner att det finns viktigare saker att lägga den lilla motivation jag har på. Idag har jag jobbat flitigt hela förmiddagen och kan bocka av ytterliga ett arbete och annat småfix på listan vilket känns oerhört bra.. men det faktuom att tentorna närmar sig med stormsteg och jag inte har någon aning om hur jag ska hinna förbereda mig inför dem får allt att kännas skit igen. Jaja, den dagen, den sorgen. Kvällen ska jag förgylla med att städa hela lägenhet och genomlida ännu en hockeymatch. hurra.
 
var ju förövrigt tvungen att prova Lokas chocolate shake och måste erkänna att den faktiskt smakar lite som en choklad milkshake, iallafall i någon sekund! Gillade nog lemon pie bättre dock och längtar efter att prova strawberry ice cream..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback