kumlamarken

Nu är krångeljossan i farten igen och idag stod ommöblering på schemat, allt för att försöka tänka på något annat än allt plugg som måste göras.. ett bättre alternativ hade ju varit att se till att slutföra något av det men är inte helt på topp än och då har jag svårt att finna motivation. tänkte kompensera det med att plugga lite i helgen och förhoppningsvis går det bättre då. Är ändå ganska stolt över mig själv då jag faktiskt tog mig i kragen och såg till att ta kontakt med försäkringskassan igår så nu hoppas jag att det faktiskt leder någonstans!
 
Ska hämta lisan från dagis lite tidigare och sedan beger vi oss till kumlamarken med pappi och om jag känner mig själv rätt innebär det också att jag inte kommer kunna hålla mig från att bryta mitt löfte om att vara nyttig månaden ut.. marknadsnougat är ju bara såå gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback