lik mamma men söt ändå

Helgen blev minsann inte lika lugn som jag trodde, i fredags blev det myskväll med massa gott, i lördags hälsade vi på hos faster med familj och sen mös jag hos mamma & pappa på kvällen. Igår lekte jag och syster med våra små sen knallade jag hem och rensade i lisans gardero, på kvällen kom chrilles familj på lite mat och sen somnade jag gott i sängen. Idag fick lisan vara ledig från dagis så hon har kunnat leka med kusin och jag funderar på att ta min "liggaisängenheladagenochkäkaglass" dag imorgon istället.. det här med att smygstarta de nya kurserna känns nämligen inte lika lockande. På onsdag blir det ju dessutom en heldag i skövde så förtjänar lite vila innan dess!
 

 
Rensade förövrigt lite bland alla barnkläder hos mamma och hittade denna ursöta dress efter mig. Jämförde en gammal bild på mig med lisan och finns ju faktiskt stora likheter fortfarande även om hon inte längre är en exakt kopia, dessutom är jag ju lite äldre på bilden också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback