Godmorgon!

 
Har börjat med att starta mina dagar med en nyttig frukost bestående av fiberhavregrynsgröt med linfrön och grönt te men istället för att ha jordgubbssylt till som jag brukar tänkte jag prova kvarg&hallon som blivit så poppis. Måste dock erkänna att det inte blev någon större favorit.. alldeles för surt för min smak. Får kanske testa med lite blåbär eller jordgubbar istället.
 
Hursom, har nu fått läkartid till lisan senare under dagen så förhoppningsvis får vi veta vad det är för fel men idag är hon mycket piggare så förhoppningsvis är skiten på väg att gå över. Nu ska jag sätta mig med nästan i ekonomistyrningsböckerna så jag faktiskt göra någon nytta idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback