fancy pants

Fick hem dessa snygga byxor från bubbelroom i fredags. Har spanat på dem hos nelly hur länge som helst men de lyckas minsann aldrig ha dem i min storlek.. hursom, tycker de är så otroligt läckra och passar perfekt till vårens mode med alla snygga pastellfärger. Tyvärr gick jag efter omdömena på nelly och klickade hem en storlek större än vanligt och i början var de helt ok men de töjer sig väldigt när man använt dem ett tag så de sitter inte alls lika snyggt som på bild, dessutom är de inte alls så smala i benen som det ser ut. Får ta och skicka tillbaka och beställa en storlek mindre, förhoppningsvis sitter de mycket bättre!
 
Idag kom dessutom paketet från Nelly med lite små söta saker så bestämde mig för att det är dags att införa köpstopp, jag har blivit lite av en shopaholic den senaste tiden och det passar tyvärr inte med ekonomin för tillfället.. ibland önskar jag att pengar växte på träd. Haha åh, känner att jag varit ruggigt effektiv idag som gjort allt annat än att plugga men de där lagtexterna lockar faktiskt inte för fem öre. Tänkte att jag kunde kompensera och vara duktig imorgon istället men självklart får jag då ett samtal från dagis om att lisan behöver hämtas då hon var allmänt hängig. Nu i förkylningstider är det minsann inte helt enkelt att vara småbarns mamma och student samtidigt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback