beslutsångest deluxe

De som känner mig vet att min beslutsångest inte direkt är i mildaste laget.. jag har en tendens att överanalysera och ifrågasätta i princip allting och om jag sedan ändå lyckas komma fram till ett beslut går jag givetvis och ältar det i all evighet. Jag vet inte riktigt vad jag vill göra med mitt liv, vad jag vill syssla med i framtiden då jag får nya ideér varje vecka.. den senaste tiden har jag varit inne på att ta upp mitt intresse med att pyssla med hår och göra något av det. Brukar ju klippa och färga både mig själv och andra men det skulle vara roligt att lära sig göra massa fina uppsättningar, hårförlängningar osv. så en utbildning från Björn Axén vore ju inte helt fel. Dock känns det ju som att jag måste ha bestämt mig fullt ut innan jag tar något annat beslut om utbildning.. börjar känna av pressen nu också när man faktiskt börja bli gammal. Ibland önskar jag att man kunde dela sig i 100 så man kunde få syssla med precis allt man ville.. butiksjobb, frisör, konditor, copywriter, journalist, ekonom, mäklare, designer. drömmarna är många och beslutsångesten ligger på max.

Kommentarer
Lisa säger:

Du jag känner igen mig till hundra, nu börjar jag tveka på den här butikschefsutbildningen för att den kanske inte känns helt rätt just NU. Det är så svårt det här med utbildningar och jobb känner jag. Ena foten i skolböckerna och den andra vill bara springa iväg till nästa anhalt och göra nåt annat. Så du är absolut inte ensam i det här :)

Svar: Haha ja, ganska skönt att höra att man inte är ensam i det hela ändå! Just nu när allt känns så flummigt så blir man ju lite extra osäker också men är väl bara att hålla ut antar jag, snart är det ju dags för Ulf igen och misstänker att man inte kommer ha tid att vela då ;)
Joss

2013-03-11 | 18:37:58
Bloggadress: http://lefucked.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback