hur många gånger kan man laga en trasig själ

det började med de osannolika orden han finns inte längre. följt av ett hjärtskärande vrål. tiden därefter stod stilla och det kändes som att vägen hem tog en evighet. återigen ställdes hela livet på ända och sakta men säkert kunde jag känna hur världen raserades runtom mig och jag trasades sönder i tusentals bitar. idag känner jag mig som ett ihåligt skal. 
 
det är svårt att se ljuset när man famlar i blindo, att andas när man kvävs av livets alla svårigheter. svårt att känna äkta livsglädje när man ständigt mister de som bidrog till den.
 

Kommentarer
Roger säger:

Vi håller honom levande i våra minne och i våra handlingar. Generna är vi duktiga på att sprida.

2013-08-21 | 22:27:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback