superwoman

Tydligen dags för lite förkylning igen vilket jag försökt ignorera under helgen, har minsann ingen lust att vara sjuk igen. I fredags blev det myslunch med emelie & emma på Jensen's och senare på kvällen kom var det let's dance och mys med ost, kex och vin med emelie & marcus som gällde. Påsk firade vi med min familj hemma hos mamma & pappa med alldeles för mycket gott, gick även och hälsade på hos lilla farmor. Blev kvar hos mamma & pappa över natten och igår kom farfar & ulla dit. Idag var det fika på Bara Vara med mina fina sp3c-tjejer som stod på schemat och det blev ett fint avslut på en finfin påskhelg. Imorgon ska jag försöka övertala lisan att spendera dagen i soffan framför lite disneyfilmer!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback