happy birthday

Trodde det skulle bli en lugn dag idag men emelie upplyste mig om att det visst var mer att göra inför morgondagens seminarium än jag trodde så det har varit fullt upp hela dagen. Massa plugg, städ, tårtbak, mat och födelsedagsfirande har stått på schemat men det blev en riktigt lyckad dag så det var det garanterat värt. Det enda som saknades var mina fina vänner men de uppvaktade mig på håll och påminde mig återigen om hur lyckligt lottad jag är som har så fina människor i mitt liv. Att jag har världens bästa familj känns ganska bra det också. Tack för en fin dag allihopa, jag älskar er.


tårtan blev förövrigt så otroligt ruskigt god.. speciellt för ett chokladmonster som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback