heartbreaking

gårdagen var en riktig mardröm och medan vi spenderade i princip hela dagen på sjukhuset for miljontals tankar runt i huvudet på mig. jag tror aldrig jag varit så rädd i hela mitt liv. efter några undersökningar visade det sig iallafall att bebis mår bra och de hittade inga fel och nu hoppas jag verkligen att vi inte behöver åka tillbaka till sjukhuset förrän i början av december då det är dags för den lill* att ploppa ut.

vi fick för första gången känna hur det känns att vara förälder.. den där oron som man förmodligen alltid kommer känna gjorde ont i hela kroppen. men vi har varandra och jag vet ärligt inte hur jag hade klarat en enda minut utan C, my love.


usch&blä.. nu ska jag kolla gossip girl och försöka tänka på något annat. passar på att slänga upp en ny bild på magen också, eller ny och ny, den är redan 4 dagar gammal eftersom jag är segast i världen men ändå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback