two steps back

åh, min dator är segare än sirap och jag har verkligen inte tålamod till det idag.. förstår inte vad det är för fel på den med tanke på att min pappa nyss rensat den helt. jag ska dock försöka att inte kasta den i väggen, iallafall inte förrän jag har råd med en ny.

letat lite lägenheter idag men eftersom det fortfarande ser lika surt ut på den fronten gav jag upp och ska snart krypa ner under täcka igen. idag är en såndär dag då min mobil är avslagen och jag tar ett stort kliv från verkligeheten.. jag orkar knappt med mig själv så känner inte att jag har något direkt val. jobbet imorgon lockar inte.


och vart tog sommaren vägen? det här vädret är alltför deprimerande.

Kommentarer
Malin säger:

hoppas idag är en bättre dag söta!

och HALVA TIDEN; herregud, förstår du hur mycket det är egentligen? (och din mage är fortfarande mini). det kommer gå som på ett kick och simsalabim är det december, det är inte alls långt!

vet inte riktigt om jag har frågat detta redan (det är så otroligt många som är i bäbissvängen just nu, läskigt många) men; har ni börjat fundera på några namn än?



svar; det var en underbar dag och du har rätt i att det kan vara väldigt skönt att träffa människor med samma problem som en själv. dock kan det lätt bli väldigt mycket sjukdomsprat; vart den och den har varit inlagd, vad den och den har varit med om.

jag är en av alla dom som förmodligen har lite för många vänner med samma problem och jag kan snarare känna tvärtom, att satan vad skönt det är att umgås med HELT friska människor; som BARA ÄTER.



2010-08-03 | 17:41:49
Bloggadress: http://hallonte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback