twenty and old

har haft fullt upp med min förkylning de senaste dagarna men nu börjar jag känna mig levande igen, dessvärre börjar alicia bli sjuk istället. lilla pluttan.

fyllde 20 i söndags så numera räknas jag som vuxen, en aning tragiskt att min ungdom redan är över.. nu blir jag bara äldre, äldre och äldre. tur att chrille är ett par år äldre så han alltid kommer vara gamlingen i vår familj. hehe. det blev ett riktigt 20års firande förra helgen med många nära och kära, vi partyproffs höll igång långt in på natten och vid fyra tiden vinglade de sista gästerna hem. dagen efter bjöd på mys med familjen och några timmar med bästis, kunde inte haft ett bättre 20års firande!


och här är bildbeviset på min lycka. vackert vackert.

Kommentarer
ems säger:

alltid lika söt!!! <3

2011-04-15 | 10:07:44
Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/
Pappa säger:

Fin bild gumman, der riktig strålar om dig.

Kram Pappa

2011-04-16 | 17:48:32
nina säger:

Haha du är söt :D Är glad att du var nöjd med firandet - det förtjänar du att vara!

2011-04-18 | 14:04:40
Jummi Von Minji - Herrljunga Största Blogg säger:

fin blogg :)

2011-04-19 | 16:17:10
Bloggadress: http://fukami.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback