happyface

varm oboy och limpa är nog det godaste man kan äta till frukost, nam nam. och förövrigt är jag sjukt dålig på att hålla liv i min blogg men jag har helt enkelt inte haft lust den senaste tiden. idag känns livet lite lättare, igår blev en riktigt lyckad dag och jag känner att jag inte haft tillräckligt med sådana på sistone. älsklingen och jag var först och valde tapeter innan vi begav oss till örebro och införskaffade oss en riktigt ordentlig barnvagn.. jag fick min vilja igenom så nu har vi en emmaljunga combi här hemma. det blev även varsin vinterjacka och lite annat nödvändigt och till min stora överraskning berättade mamma på kvällen att min bror och mina föräldrar minsann ville hjälpa till att betala barnvagnen så den blev riktig billig för vår del och jag har nog världens bästa familj.

det ska faktiskt bli trist att snart flytta ifrån dom.


sen är det väl dags att visa ny magbild också.. magen börjar bli riktigt stor och naveln ploppar nog snart ut ^^
 

Kommentarer
Amanda Rieem säger:

yes det va trevligt! :D magen växer ser jag! :D

2010-10-01 | 11:25:29
Bloggadress: http://rieem.com
B E X säger:

så mysigt med bebis :)

2010-10-02 | 20:13:58
Bloggadress: http://srebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback