seg som sirap

Jag är expert på att skjuta upp saker och trots att jag egentligen har tid så försvinner den innan jag hinner göra något vettigt.. så nu har jag ingen aning om hur jag ska hinna allt som ska göras innan vi börjar flytta. Och jag har ingen lust att börja någonstans. 


Jag är dock ganska lycklig ändå eftersom jag har en sånhär i kylskåpet, (tack älskling)! Eftersom jag mår illa 24/7 har jag inte haft något direkt sug efter något att äta men denna är numera min drog.. mums.



 
både bebis och mage växer förfullt och snart är det bara en månad kvar tills vår lill* ska komma ut. underbart!


Kommentarer
emelie säger:

yeay!! gillar din upptadering bättre nu!!! :D::D:D forstsätt så hun, måste ju få veta hur saker och ting sker och mår!!! <3

2010-11-04 | 15:43:27
Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/
nina säger:

Snaaaaaart är det dags!!!!!!!!! Can't wait - och om jag är ivrig kan jag inte ens föreställa mig vad du är :D :D

2010-11-05 | 19:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback