ljuset i tunneln

Jag har aldrig slitit så hårt med ett skolarbete som jag gjort med detta examensarbetet.. den senaste tiden har jag nästan suttit dygnet runt dag ut och dag in och det har många gånger känts helt hopplöst. MEN NU, nu är det klart. Tur det med tanke på att deadline är om cirkus 12 timmar och innan det är det lite granskning och småpill kvar men ändå. För första gången på länge känns det som att jag kan andas igen och nu är det bara att köra hårt med att läsa ikapp i andra kursen, fixa arbetet som ska in där och plugga inför tentan nästa vecka.. sedan ska man ju hinna klämma in lite förberedelser för framläggningen av examensarbetet också. Men sen kan jag få tillbaka mitt liv igen och börja ta hand om mig själv och mina nära & kära. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback