bara massor utav plugg

Igår var det dags för veckans andra tripp till katrineholm då vi hade obligatoriskt seminarium. Passade på att hämta ut juridiktentan enbart för att upptäcka att människan minsann gett mig fel betyg, när jag fick resultatet blev jag lite förvånad över att det var så lågt men pga. allt krångel som varit i kursen tänkte jag inte mer på det. I själva verket hade jag dock gjort betydligt bättre ifrån mig och med VG i tentan borde även mitt slutbetyg i kursen vara detsamma vilket är lite irriterande. Förhoppningsvis fixar de till detta annars vet jag inte riktigt vad jag gör.. Hur som haver, sitter och jobbar för fullt med grupparbetet i företagsledning och hoppas bli klar med min del så jag kan lägga lite mer energi på marknadsföringen. Ett individuellt arbete som ska in på tisdag och tenta måndagen efter känns nämligen inte alltför lockande just nu. Åh, kan inte beskriva hur skönt det ska bli med sommarlov snart!
 
På tal om det känns det som att sommaren redan har kommit och hade ju suttit perfekt med en grillkväll men sambon blir sen hem och grillfest ensam blir nog ingen höjdare. Förhoppningsvis blir det fint väder även i helgen!
 
Nu ska jag göra ett sista ryck och sen hämta denna lilla sötsak.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback