sommarsommarsommar

Man vet ju aldrig riktigt hur det går med sommarjobb, känns som att jag sökt miljontals men samtidigt är ju inte chansen så stor att jag får något jag verkligen vill ha. Jag funderar därför på att läsa någon rolig sommarkurs istället, frågan är bara vad? Här finns det visserligen mängder med program och kurser men det är ju inte helt enkelt att hitta något som är både intressant, nödvändigt och finns på distans.. dessutom ska det ju vara gratis också. Usch, det ska bli så skönt sen när man pluggat klart och väl hittat ett jobb. Jag saknar faktiskt att jobba och just det att få vara ledig på riktigt och slippa all ångest inför tentor, inlämningar och allt vad det heter. Att få betald ledighet under sommaren är ju inte heller helt fel men än är det långt kvar dit och man får väl försöka härda ut så länge..
 
over and out
 

Kommentarer
Emelie säger:

Hojta till om du hittar något butikschefigt ;) måste också sätta mig med det där någon dag men vet inte riktigt hur man ska hitta tiden.

Kul att du skriver lite mer föresten :)

Svar: haha, jag lovar! ne.. jag hatar att plugga med datorn, lyckas ju sysselsätta mig med allt annat än det jag ska ;) ja, roligt att hitta din blogg också :D
Joss

2013-03-05 | 16:20:51
Bloggadress: http://mymel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback