jag är sååå lycklig

 
för ett år sedan tänkte jag att jag aldrig mer skulle ha bil och idag ångrar jag att jag inte höll fast vid det. förra bilen krånglade var och varannan dag vilket var anledningen till att vi tillslut tröttnade, sparade pengar och sålde skiten för att istället lägga alldeles för mycket pengar på en ny bil. har ägt den nya ett halvår och nu har den givetvis börjat krångla.. men det bästa är ju att det bara går på 15tusen för att åtgärda skiten. det är verkligen inte meningen att vi ska ha bil. 
 
nu ska jag förgylla denna underbara dag med lite plugg. sen ska jag gråta.
 
 

Kommentarer
Madde säger:

Fy, känner igen det där. Ibland har har man otur och drar på sig de mest otursförföljda bilarna....hoppas ni får bättre tur nästa gång. Tredje gången gillt :)

Svar: ja, så frustrerande! haha ja får väl hoppas på det ;)
Joss

2013-03-06 | 19:51:50
Bloggadress: http://www.cochise.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback