Nytt kapitel

Igår var en av de jobbigaste dagarna i mitt liv. Ett avslut på denna mörka tid och en början på ett föralltid, utan farfar. Det gör fortfarande ont varje gång man inser att han faktiskt är borta men likväl känns det lika ofattbart att han aldrig kommer komma tillbaka. 
Farfar var alltid på sitt sätt, han levde sitt liv som han ville och han levde det fullt ut.. ända in i det sista. Han har skrivit sitt sina kapitel och igår fyllde vi på de tomma sidorna med några sista rader. Begravningen blev en otroligt vacker och personlig ceremoni och jag kan inte tänka mig ett finare avslut. Det var farfar.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Roger Malm säger:

Han var verkligen på sitt sätt. Jag är glad och tacksam att han betydde så mycket för dig.

2013-09-29 | 21:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback