älskade ledighet

Igår fixade vi äntligen lite på vår uteplats så nu är bord och stolar uppe och rabatten fin, började även med att gräva  upp gräsmattan för att jämna till den lite men gav upp när jag fick skavsår på händerna. På kvällen blev det årets första grillning och film hos alex & sara, en finfin lördag med andra ord. Idag blev det en tidig morgon med lisan och jag har redan hunnit med att städa hela lägenheten och tagit en löprunda, nu blir det dusch och senare ska vi iväg på en lite för tidig födelsedagslunch med min familj på Jensen's! blir hungrig bara av att tänka på det.
 
 

Kommentarer
lydiamolins.blogg.se säger:

Jag har samma design på min blogg haha :) Tycker den är jätte fin, tycker inte du det?

2013-04-07 | 11:38:53
Bloggadress: http://lydiamolins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback