kanintesove

Det snurrar, hela huvudet dunkar och jag kalsvettas och känner mig lagom överkörd. Jag tror jag oroar mig för mycket.. jag oroar mig för min lilltjej som inte alls verkar må helt bra. Jag oroar mig för ekonomin som den närmsta månaden kommer bli en mardröm. Jag oroar mig för hur framtiden kommer se ut och hur allting kommer lösa sig. Jag oroar mig för hur jag ska hinna med allting. Jag oroar mig för att jag inte räcka till. Jag oroar mig för allt och lite till.

Mitt i all denna oro önskar jag att jag bara kunde stanna upp och njuta av tillvaron, jag önskar att livet för en gångs skull kunde vara enkelt..

Kommentarer
ems säger:

<<3<3<3<33

2012-05-29 | 13:11:43
Bloggadress: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback